5 Mac 2012

Informasi tentang Geng Aura Jutawan...

Mari mendaftar menjadi dealer Public Gold bersama group Aurajutawan Emas. Banyak kelebihan yg anda akan perolehi, anda akan diajar dgn teknik pelaburan emas yg betul, membaca analisis teknikal harga emas dunia dan pelbagai info semasa akan dimaklumkan dr semasa ke semasa. Hubungi dealer2 group Aurajutawan hari ini untuk keterangan lebih lanjut..

 Dari laman sosial Geng Aura Jutawan...
Alhamdulillah, perkongsian ilmu dgn group AuraJutawan di Bandar Darul Aman.. Semoga ilmu yang diberikan dan diterima dapat mengembangkan Rangkaian Group AuraJutawan.. Kepada yang berminat untuk menjadi salah seorang dari Group AuraJutawan, boleh contact dealer2 @ saya ( 012-5509330 ).. Ketahuilah teknik2 Emas dan Perak yang menguntungkan..^AuraJutawan^ — with Faizal Rafdzi and 2 others at Bandar Darul Aman, Jitra Kedah.
· · · · Remove From Profile
  • You, Faizal Rafdzi and Rizal Ieda like this.
    • Rizal Ieda byk btul teknik discuss smlm..harga xberubah hari ni takat ni..
      dlm analisis harga, baik amik jln tgh..tetap pd 2000/ounce tahun ni.. 15%-20%..tu klu keadaan biasa..klu ada news2 pelik, get ready maybe atas 2000/ounce or maybe gak low skit..lani tgk harga gold sgt sensitif..kena cari modal ni..huhu
      9 hours ago · · 1
    • Faizal Rafdzi terima kasih atas perkongsian ilmu pelaburan emas semlm. Memang mantap. Jangan lupa projek kita utk buka kelas pelaburan emas. Maju kumpulan Aurajutawan Emas!
      7 hours ago · · 1
    • Faizal Rafdzi standby cash untuk borong emas..time to buy gold now!
      3 hours ago ·
    • Faizal Rafdzi mari daftar menjadi dealer Public Gold bersama group Aurajutawan Emas. Banyak kelebihan yg anda akan perolehi, anda akan diajar dgn teknik pelaburan emas yg betul, membaca analisis teknikal harga emas dunia dan pelbagai info semasa akan dimaklumkan dr semasa ke semasa. Hubungi dealer2 group Aurajutawan hari ini untuk keterangan lebih lanjut.
      3 hours ago · · 2
    • Rizal Ieda Alhamdulillah br lps akad 20g bwh harga pg..ada modal lg mest pilih!
      51 minutes ago · · 1
    • Prince Rezza Martin lipat smpai lebam bro..
    • Rizal Ieda haha igt 5B, beli bperingkat, sbb ada kemungkinan ke S2..naik baik beli bar td dah amik kira harga pecah S1.
      6 minutes ago · · 1
    • Rizal Ieda ‎*nasib baik
      6 minutes ago ·

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[Reply to Comment]