23 Januari 2014

Bagaimana menjadi Jutawan Takaful ?









PRODUK YANG PELBAGAI DI MAA TAKAFUL DAN PREMIUM YANG RENDAH!

Ada lebih 30 produk di MAA Takaful. Jadi anda mempunyai pilihan yang cukup luas untuk 'memasarkan' produk yang sesuai bagi anda. Untuk pengetahuan anda - ada consultant yang berjaya hanya dengan memasarkan produk Simpanan Takaful Hajj dan Personal Accident (PA) sahaja. Ada juga yang hanya memasarkan produk Kad Perubatan (Medical card).
Semua ini bergantung kepada anda sepenuhnya!
Perniagaan anda.. anda jugalah yang menentukan hala tujuanya!


MAA TAKAFUL MENANG AWARD UNTUK 4 TAHUN BERTURUT-TURUT

Ya, memang benar. MAA Takaful telah memenangi award "THE MOST OUTSTANDING PRODUCT" oleh KLIFF Islamic Finance untuk 4 tahun berturut-turut iaitu pada tahun 2009, 2010, 2011dan 2012 bagi produk Takafulink terbaik.




Kenapa Harus Memilih MAA Takaful?

MAA TAKAFUL MEMENANGI FINANCIAL INSIGHTS INNOVATION AWARD

MAA Takaful merupakan pemenang pertama dan satu-saturnya dari Malaysia yang telah mendapat pengiktirafan atas sistem online untuk consultant yang dinamakan MAA Innovative Consultant Management System (MAA iCMS). Sistem Online ini amat memudahkan anda sebagai consultant untuk mengurus segala maklumat / data pelanggan anda samada untuk permohonan baru atau juga boleh melihat laporan status permohonan dan pelbagai lagi kegunaan.







PELBAGAI KELEBIHAN LAIN YANG BOLEH DIPEROLEHI DARI MAA TAKAFUL

~ Pendapatan boleh DIWARISI oleh suami / isteri atau anak-anak.
~ Syarikat yang kukuh.. di ketuai oleh bekas Gabenor bank Negara Malaysia dan panel syariah yang bertauliah dan dimiliki oleh YM Tunku Yaakub..
~ Pelbagai hadiah melancong ke luar negara dalam setahun akan diberikan secara PERCUMA kepada consultant-consultant yang mencapai kuota yang telah ditetapkan.
~ BONUS TAHUNAN (sehingga 10% dari jumlah jualan tahunan)
~ Kuota yang ditetapkan sangat rendah jika dibandingkan yang lain.
~ Pelbagai majlis dinner diadakan sempena menghargai consultant-consultant MAA Takaful.
~ Bimbingan dan latihan untuk consultant-consultant. Walaupun anda pemalu atau tidak pernah mempunyai pengalaman marketing, itu bukan menjadi faktor penyebab untuk anda tidak akan berjaya. Kami akan atasi kelemahan-kelemahan tersebut dengan latihan yang berterusan.


UNTUK MAKLUMAT LANJUT MENGENAI PELUANG KEEMASAN INI, HUBUNGI @SMS/WHATSAPP KE 019-4666581 (EN RIDZUAN ISMAIL)
ATAU EMEL aaron.rizan@gmail.com

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

[Reply to Comment]